Saturday, February 26, 2011

jurugambar perkahwinanku...





huhuhuhu... hari nie aku nk citer tntg gmbr perkahwinan lagi... tadi aku tgk blog photogrpher fav aku.. Mohd Razali... alngkah terkezutnyer aku dia ada buat peraduan advertise gmbr dan berpeluang memenangi pakej gmbr perkahwinan bernilai RM 2011... tp peraduan tu dh habis daaa...... waaaaa....tp kn walau ape pon... aku aku tk rasa regret utk byr dia dgn harga seumpamanya .. even tk dpt masuk pon..dia mmg deserve dgn harga tu... for his passion after all.... insyaAllah 98% confirm aku nk amik dia sbg OP aku.... hopefully by bln 3 aku dh bleh inform dia and book dia.. majlis aku mgkin akhir bln 10.. hrp2 dia free wktu tu.. kalau tk free.. aku ikt time dia free... hehehe....

gmbo2 aie nie mkn lama mkn meletop skng... sumthing has changed... lense suda pasti... tol tk cik aie.. hehhee.. tp itu lah photogrpher sejati.. bermula dr bawah.... sebenarnya bila kita mula dr bawah... dgn bnyk kekurangan.. kita akan sentiasa cari inisiatif utk memberikn hasil yg terbaik disebalik kekurgn yg ada... kiter akan memaksimakn kelebihan yg kiter ada samada kelebihn tu dr gadjet kita atau dr persekitaran tu sendiri .. dan dr situlah kita akan blajar skill... tp bila kita strt trus dgn peralatn yg dh sempurna.. kiter akan malas..sbb bg kite peralatn kite dh bagus jd buat ape nk enhance skill2 kite... tu la kesilapannye... aku ternmpk jgk menda2 nie pd photographer2 yg namanye besar... gadjet dia mmg mahal2... tp gmbr yg terhasil biasa2 jer.... cuma mghrpkn gmbr yg cntik dr segi sharpness dan kelebihn lense yg dorg ada.. tp compo tk kreatif..... bg aku gmbr yg cntik bila photographer tu menghargai setiap sudut pandangan.. di mana dia meliht ape yg orng lain tk "nampak"...

and afterall... im so thankful sbb kt johor nie ada photographer yg istimewa seperti dia...aku pasti satu hari nnt nama dia akan segah nama Saiful Nang dalam industri fotografi perkahwinan... insyaAllah...

No comments: