Tuesday, March 1, 2011

Hati seorang Adam

Siti Sarah Shuib Kahwin

tadi aku baca paper metro... bace pasal pernikahan antra sarah raisuddin n shuib sepah.....terharu aku... jarang aku tgk lelaki betul2 ikhlas dgn perempuan... shuib sepah tu tunggu 1 thn 3 bln untk dptkn cinta sarah. . dulu aku pon mcm tu jgk.. masa lan mula2 ushar aku... dia selalu ckp saya syg awak.. dan yg sewktu dgnnya... aku plak susah sgt nk ungkap2 kata2 sayang tu... sebab masa tu hati aku masih ada pd orng lain.. jd boleh dikatakn waktu tu aku menggantungkn dia smpi dia tertunggu2... tp tu la.. bila hti kita kt orng lain... nk ckp sayang apa sume ada lah benda yg plg berat utk dilakukan,,, sbb bila kita nk ckp kata2 nie.. perlukn hati yg cukup ikhlas utk melafazknnya.. jadi selepas setahun aku masih dgn sifat air batu aku tu.. last2 dia tnya aku apa kata putus aku... lepas aku berfikir pnjg... aku terima dia.. saat aku ckp aku terima dia.. aku dh berjanji pd diri aku.. utk menyayangi dia.. utk menerima kurang atau lebih diri dia.. mcm mana dia terima aku seadanya.. aku pilih dia sebab selama aku berkawan dgn mana2 lelaki... dia sayangkn aku tanpa syarat... kurng pd mata orng lain tp lebih pd dia... sebab dulu aku sgt tkt lelaki tk bleh trima kekurgn aku.. physically or mentally... tp dia tak... bg dia apa yg aku rasa aku kurng tu dia suka.. sbb unik.. haha... lawak pon ada,, but love is so miracle... betul.. Allah berikan kita orng yg kita perlukan.. bukan sekadar apa yg kita mahu..... aku rasa sgt2 bersyukur kerana aku dikurniakan dia...


untuk sarah n shuib sepah..selamat pengantin baru.. semoga Allah merahmati kalian.. mengurniakan limpah kasih sayang kepada kalian hingga ke akhir hyt...

2 comments:

ayang said...

moga awk n lan sentiasa bahagia selalu...yela kt tgk lan tu muke nye baik.org rengit mesti baikk punye....x la terejal mcm budak2 lain...

f!zV said...

semoga berbahagia shahe ;)