Saturday, July 10, 2010

Surau Al Muhtadin

Assalamualaikum WBT.. Pertama2 sekali aku nak mengambil kesempatan mengucapkan Salam Israk Mikraj kepada semua umat Islam... Semoga kita mengambil iktibar atas peristiwa Israk Mikraj dan seterusnya memperbaiki diri kita sebagi seorang Mukmin dari semasa ke semasa... InsyaAllah
Kali nie aku nak cerita pasal Surau Al Muhtadin.. sebenarnya aku pon tatau nape la aku suka sgt tgk surau nih.. Surau nie terletak di tepi jln Jln Kempas Baru.. Strukturnya dua tingkat.. Ada titi untuk ke surau tingkat atas.. tingkat bawah plak untuk jemaah wanita.. Hati aku sgt tenang setiap kali tengok surau ni.. mcm ada yang memanggil2.. huhuhu.. nk ambil gmbr kt dalam surau td surau nya masih dimangger.. mungkin lain kali.. hopefully when i ve got DSLR, i'll capture it more.. =)
Hati mmg meronta2 nk DSLR nih.. YA Allah, Murahkan rezeki ku agr aku dpt beli kamere idaman aku nih.. Amiinn... Next Surau yg aku nk capture ialah Surau kt Simpang Jalan Mahmoodiah.. Kecik je surau nie.. nnt ada masa aku shoot gmbo surau tu plak.. hehe..

No comments: