Wednesday, March 30, 2011

Wedding concept Hijau Putih - BFF wedding

masa nie aku tgh bisik dkt aishah supaya letak bunga tgn dia kt bawah.. dia tk sedar masa nie sesi bace doa and she's still kept holding her bouquet untill i reminded her.. hehehe




Sebenarnya wedding best friend aku nie dh agk lama... bulan satu hr tu... baru nie je aku terfikir nk bawak masuk dlm entries blog aku... Aishah adalah kawan baik aku semasa aku belajar kt mersing dulu dr form 1 sampai form 3.. sebenarnya aku pon tk brapa nk ingt mcm mana aku boleh kenal dan kamceng dgn aishah.. tau2 kitorng gi skolah sama2.. balik sama2.. dia lh satu2 nye kawan yg tau siapa yg aku admire dulu2... aishah ni dr dulu yg aku kenal dia mmg suka bercantik cantikkan.. x mcm aku yg semeberono nie.. kecik2 lgi dia dh jg muka.. beli krim tu la nie la.. diet.. aku ingt lg aku ponteng skolah ugama semata2 nk gi bando ngn dia beli buah kiwi.. sampai dkt rumah dia, kitorng buat aktibiti spa.. aku potong kiwi tu nipis2 dan tepek muka aishah... tujuannya utk hilngkn parut kt muka.. huhuhu.. mmg lawak kalau kitorng ingt.. .. selagi ade petua nk cntik nie.. mmg konfem dia cube...


kt skolah kitong nie x nakal mana pon.. cuma suke mlawan arus.. masa cikgu ngajar kitorng bc majalah.. tu yg kena diri atas kerusi makmal yg begoyang2 tu.. pas tu kt kelas kitorng pntg berjumpa.. ade je benda nk merewel.. sampai kitorng nie di kecam few student yg tk boleh focus ms cikgu mengajar pasal mulut kitorng yg riuh tu.. huhu.. pas tu awal form 4 aku kena pindah JB.. maka berpisahlah aku dgn dia.. dia antra kawan yg tk lupa mengutus surat dkt aku.. pas tu aku trus lost contact ngn dia..aku x de alamt penuh dia sbb dia dh pindah rumah.. stiap kali hr raya.. aku sure akn tulis kad raya utk dia tp satu pon aku tk dpt kirim pasal ketiadaan alamat.....  akhirnya facebook menemukn kitorng.. a day before aku tunang.. aishah msg aku yg dia turun jb dan nk jumpa aku... tu la first time aku dpt jumpa aishah dlm tempoh 10 thn.. aku tk tau nk ckp ape.. mmg gembra sgt2.. x sgka kitorng dpt jumpa balik.. dan yg aku lbh tak sangka.. aishah masih seorng sahabat yg aku knal lbh spuluh thn lepas..  jumpe jer msti huru hare.. huhu... pas tu kitorng terus keep in touch.. sampaila tang dia nk kawin mengejut nie...  kitorng sama2 cari idea utk persiapan perkahwinan dia.. dan aku telah di beri penhormatan utk menjadi bridesmaid dia masa hari pernikahan dia.. hehe....these few pictures captured during her wed.....






i like her looks on her solemnization day.. dia nmpk tmbam skit but still comel.. make up by wani AZ bridal..alas meja, bunga, pasu kt blakang tu adelah sumbgn penulis blog utk meriahkn lagi meja comel tu.. huhu..

stunning kan


the wonderfullness of knowing her is to know shes still the same person just like i knew her when she was 13 years old... i luv u my friend~

penulis: diri pertama dari kri
aishah: 5 daripada kiri.
diambil masa kami di tingkatan 1 cekap, sekolah men. keb seri mersing

No comments: