Wednesday, May 19, 2010

Wedding Photography

As this is my own blog.. i feel free to jot anything that clings in my mind... Wedding wedding wedding... citer nie tkkan sudah sampai lah tibanya Big Day tu.. bedebo pon ade.. pk kan mcmana majlis tu bejalan ngn lancar.. tp aku blajar sst dpd sebuah buku semalam.. jgn terlalu memikirkn apa yg akan berlaku pd hari esok.. tp lihat hari ini dan lakukan sesuatu dgn apa yg kita ada hari ini... sebab aku dh pening da pk big day aku tu.. huhuhu.. Aku cuma mampu lakukn yg sebaik yg aku mampu.. Allah juga yg menentukn...
Aku bukan orang kaya... tp bkn jgk miskin tegar.. jd aku fhmla.. slero tu tk leh nk mencanak2 sgt.. hehehee.. apa yg ada.. itu lh yg kita guna.. aku x mampu nk anto baju kt rizalman.. man kajang.. mampu antr tailor yg amik uph jht bawah RM 100 je.. hehe.. tp tk ape.. jhtn nye pon boleh thn.. syukur sgt sbb bab andaman2, baju, bilik, plamin semua x yh pening2.. sebab mama mmg dh ade sume brg tu.. cuma tinggal pandai2 alter je.. tp x la grand kn.. hehee.. i want it to be small yet nice.. cukupla untuk meraikn saudara mara dn sahabt handai yg dtg nnt.. thats all i need..

cuma tinggal kena hire photographer.. to be honest aku agk cewet bab photographer nie sbb aku mmg cintakn fotografi.. ceewah.. cinta la kunun.. but i really appreciate photog. Style gmbr yg aku suka ialah natural... kemas.. spontaneous.. dan gmbr yg kite tgk tu nmpk salju.. lagi satu aku suka gmbr2 yg tiny mcm gmbr daun.. gmbr kad.. gmbr flower pot.. gmbr2 deco perkahwinan.. gmbr2 nie makes us feel nearer to the event..

Here are my favourite photographer..

Rashdi Amin
Aku suka gmbr2 abg nie sbb nmpk sharp, clean, warna dan tone gmbr yg natural.. his technic and tone superb.

Razali & Azam
Dua photographer daripada Air Hitam/Kluang nie simply buat aku bangga menjadi johorian.. hahahaa.. aku suka kt angle gmbr dia.. dan diaorng mmg pandai capture moment. Cuma aku prefer tone yg natural sbb dorng bnyk men tone.. kalau aku req untuk tone yg natural diorng bg kn.. hehe..

Photog2 nie mmg dalam pertimbangan aku.. bnyk jugak yg nk kena amik kira.. kos ape sume.. lagipon ade masa sthn lg kn nk kawin.. raser cm nk amik2 dua skali.. abg rashdi untk majlis blah aku.. razali n azam blh Roslan.. Ganteng gitu.. huhuhu.. manooo deenn nk cekau duit...

2 comments:

Razali said...

Salam Shahirah

Thank you for your interest on our photography. I am very proud to be listed on your list. Kami ni sangat baru dalam bidang wedding photography. Sedang mencari identiti dengan tona warna & sudut gambar. Tapi sekiranya pengantin ada gaya gambar yang diminati, kami akan cuba buat sebaik mungkin :)

Thank again ya.

blackssweet said...

wsalam aie..

hehe. sy mmg mint hasil kerja awak.. especially ur composition.. cantik.. thanx sbb sgp layan permintaan customer.. insyaAllah smpi masa nnt kite leh kerjasama.. =)