Wednesday, May 12, 2010

Risalah Perkahwinan



Nampak cam simple tapi aku mmg titik beratkn salah satu element perkhawinan nie..Kad Kahwin adalah risalah daripada kita untuk mengundang para tetamu hadir ke majlis kita.. Maka amatlah dihargai kalau kad kahwin itu nampak pleasant bg org yg melihat.. dan mengundang rasa suka bg org yg nk dtg.. hehe.. x semestinya kad yg mahal tu sntiasa cntik.. untuk kad perkahwinan hri bahagia ku nnt.. aku plan nk design sendiri.. hehehe.. minat ada.. jd trusknla.. tak semua org ada mint nk DIY nie.. ada tk kisah lsg design cmne,, jnji cntik, org boleh baca sudaa.. aku plak apa yg aku buat.. apa yg aku nk mesti ada meaning.. dan hak cipta yg tersendiri.. barulah aku rasa benda tu special dn memberi kepuasan... aku dah ade idea untuk design kad kahwin nie.. kad nye tk beso sgt.. standard la cm kad yg panjng2 tu... cuma warna nya putih.. dan aku nk letak gmbr tengkolok warna hijau lumut same dokoh.. gmbr tu letak kt satu space melintang dkt depan kad.. then back ground kad tu aku nk guna gmbr kain hijau putih stripe yg aku ada nie.. tp akan di blurkn seblur yg mungkin spy ia x nmpk sgt obvious.. just nmpk sgt sheer je gitu.. photoshop umh aku ngh biol.. so for de time being aku tk leh nk design dn letak design tu kt sini.. hrp korg imagine sendiri yekk.. huhu

nie la kain jalur2 yg aku maksud kn untuk dijadikan background bahgian dpn kad khwin...






No comments: