Tuesday, May 4, 2010

Wedding concept My Greenday.. =)

okay.. kali nih aku nk upload gmbr baju nikah, baju sanding n pape lg yg merepek mraban untuk big day aku.. cek it out... huhu
Cincin tunang yg dh lapok.. kui3

kain alas meja dan sarung bantal nikah, beli masa sale kt metrojaya.. sarung bantal nikah tu kene oter tambah renda2..


Kain langsir untuk bilik pengantin.. aku dapatkn kat jakel dr stok2 perca.. huhu



Kotak mengkuang dan potpouri bag

Bola2 api yg aku nk gantung kt siling bilik aku nnt..

Bekas mengkuang yg telah ditouch up..huhuu

Kain Baju nikah yg membuat aq teketor2 nk bayar kt jakel.. cess


Baju Songket Bunga Tabur warna Hijau gelap untuk majlis Persandingan..=)

5 comments:

BlacKroSes said...

shahe dearie...
tema hijau erk..cntiknyer....

blackssweet said...

blackroses?? sapekah ini.. hihii
yup.. tema ijo.. aku sgt suke warna hijau.. hehe..

blackssweet said...

nana rupanya.. hehe

BlacKroSes said...

hahahaa,..shahe..blackrose tu aku ler..nickname since form4 lg tu...

blackssweet said...

hahaa.. lbh kurg plak tu ngn aku.. blacksswweet.. haha.. gasak